یونسیونس، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

روز شمار یک پسر غربی شرقی

سفر بابایی به کرمونشاه

1390/6/1 16:05
نویسنده : پدر و مادر
196 بازدید
اشتراک گذاری

نوشته شده توسط پدر در تاریخ ٣٠ مرداد ١٣٩٠ :

پسر بابا الان من توی گرمونشاهم و خب متاسفانه تورو نبردم عزیزم . دلم واست یه ذره شده به جون بابابی. شنیدم مامان رو خیلی اذیت کردی عزیزم.اما عیب نداره پسرم . بابا جون واست یه سوغات مشتی خریدم که انشاالله زودتر پا بگیری و راه بری . البته ناگفته نمونه من خریدم ولی بابابزرگ و مادر بزرگ کرمونشاهیت هرکاری کردم پولشو دادن و گفتن سوغات اونا واسه شما باشه پسرم . دستشون درد نکنه و واقعا ازشون ممنونیم ........ خلاصه اینکه بابایی فردا میام پیشت . راستی دایی احسانت هم یه عروسک خوشگل واست گرفته و عمه زینب هم واست یه ماشین ناز خریده ...... دست همشون دردنکنه . من به جات ازهمگی تشکر کردم بابا جون......

عکسهای گل پسرم رو در زیر با وسیله بازی جدیدش میبینید :

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)