یونسیونس، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

روز شمار یک پسر غربی شرقی

سفر 3 روزمون به شمال کشور

1390/6/18 21:20
نویسنده : پدر و مادر
227 بازدید
اشتراک گذاری

نوشته شده توسط پدر به نقل از یونس در تاریخ ١١ شهریور :

بابا جون خسته نباشی . واقعا بهم خوش گشذت . سفر به شمال کشور رو برای بار دوم تجربه میکردم البته اونا اولی مربوط به اول سال امسال میشد که خیلی خیلی کوچورو بودم و البته زیادی حالیم نبود اما دم شما و مادر درد نکنه که خیلی حال دادید . توی این ٣ روزی که شمال بودیم کلی روحیم عوض شد . راستی عکسهای شمال رو هم البته یه چندتاییش رو در زیر می ذارم . بابا از همه بهتر جنگل گسستان سرسبز بود و البته اقامتمون در هتل ٤ ستاره مروارید که در گهرباران نزدیکای بهشهر و لب دریا رو ببشتر دوست داشتم . خلاصه خیلی خوش گذشته به من . ممنون پدر  و مادر گلم ......... (راستی از بابای یونس دارم صحبت میکنم و خواستم بگم اگه در مورد هتل و ..... یکمی زیادی گفتم صرفا به خاطر خاطره شدن بود و همین و بس)

من در شمال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

bande khoda
30 دی 90 14:58
slam khoda hefzesh kone chera degeh nemenvesi nakone etefaghe aftade