یونسیونس، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

روز شمار یک پسر غربی شرقی

نماز خوندن و گریه و خنده یونس در قالب کلیپ

1390/10/30 18:30
نویسنده : پدر و مادر
254 بازدید
اشتراک گذاری

نوشته شده توسط پدر درتاریخ ٣٠ دیماه ١٣٩٠ :

غیبت طولانی ما رو ببخشید . متاسفانه شرایط بر گونه ای بود که نمیشد زودتر از اینها ÷ست بدم . البته شایدم بگید اینا بهونست و البته شایدم من بهتون حق بدم . تقریبا ٤ روز دیگه یونس عزیزم یک سال ونیمش تموم میشه و وارد ١٩ ماهگی میشه . ÷سرگلمون این روزها خیلی شیرین شده و خب خیلی چیزهای جدید رو به زبون میاره . درواقع بسیاری از کلمات رو به راحتی میگه . من فکر میکنم به زودی به حرف بیفته انشاالله . جدیدا یادگرفته که نماز بخونه جالبه !!!! درسته خب من و مامانش که خیلی از این عملش خوشمون میاد و تصمیم گرفتیم فیلمشو توی وبش بذاریم و امروز این فیلم رو ازش گرفتیم و در ادامه برای مشاهده قرار میدیم . یه ویدیوی دیگه هم ازش گرفتیم که هرچی بهش میگیم توی اون همون کار رو انجام میده . امیدوارم واسش یادگاری بمونه ........... راستی این روزها خیلی من و مامانش رو اذیت میکنه . البته بماند که صبحها که مانیستیم آتیش میسوزونه و مامان و بابا بزرگش رو که بیشتر عذاب میده . لفظ عذاب بده بهتره بگم اذیت میکنه .

توجه :هرکدوم از ویدیوها حداکثر ٢٥ ثانیه هستش . ضمنا برای نماز خوندنش برای اینکه صداشو بشنوید باید ولوم سیستمتونو ببرید بالا .....

      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)