یونسیونس، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

روز شمار یک پسر غربی شرقی

فیلم صحبتهای یونس با مامان بزرگش

1391/12/14 20:14
نویسنده : پدر و مادر
286 بازدید
اشتراک گذاری

نوشته شده توسط پدر در تاریخ 14 اسفند 1391 :

وام خدای من چقدر بابای بدی هستم من ...... الان تقریبا 5 ماهه که اصلا نیومدم به وبسایت پسرم و مطلبی نذاشتم .... آخ ببین چه بابایی هستم نه ؟؟؟ پسرم منو ببخش تورو خدا .. باور کن اصلا قصدر نداشتم عزیزم .. باور کن بابایی گرفتار کارهای روز مره و... بودم... قبول دارم نباید بهانه بیارم اما بازم ازت عذر میخوام ..... از تموم دوستای یونس هم عذر میخوام بابت کوتاهی خودم..... عب نداره توی این پست سعی می کنم جبران کنم ....

این روزها یونس بابایی ماشاالله خیلی بانمک شده و با حرفاش دل همه رو شاد میکنه ..... هر وقت مامانش میخواد بهش چیزی بده بخوره وقتی نمیخواد میگه بو قران نمیخوام بو قران نمیخوام... من موندم این قسم خوردن رو از کی یاد گرفته؟؟؟ اما با نمک میگه.... جدیدا میگم باباجون واسم تعریف کن ..... میشینه و شروع میکنه به حرف زدن و به کج دار مریض واسم تعریف میکنه و من و مامامنش به حرفاش گوش میدیم....الانم که مادر بزرگش از کرمونشاه اومده و این چند در کنار ایشونه و خب اتفاقا دیشب هم یه فیلم خیلی باحال مامان بزرگش با موبایل واسه پدر بزرگش که در کرمانشاه به سر می بره تهیه کردن که با اجازه ایشان این فیلم رو در اینجا قرار میدم تا جبران کوتاهی هایی باشه که تا الان توی این مدت نسبت به نگارش وبسایت پسرم داشتم بشه.... ... خلاصه اینکه این روزها یونس بابا شیرین تر از قبل شده .شما دوستای یونس رو دعوت میکنم به دیدن این فیلم یونس عزیزم.....

  

لینک فیلم بالا : لطفا کلیک کنید

http://www.aparat.com/v/WyS6P

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)